–Nasz program szybko zdobył sympatię i uznanie kibiców. W poprzednim sezonie każdy jego odcinek transmitowany na żywo gromadził średnio 85-tysięczną widownię. Kibicie docenili nas za merytorykę, internetowy luz, wyjątkowy dobór gości i ekspertów, którzy na piłce zjedli zęby, odważne opinie, gorące newsy, a także kompleksowe podejście do całej PKO Bank Polski Ekstraklasy. Razem z Sebastianem Staszewskim stworzyliśmy opiniotwórczy program o piłce. O treściach w nim zawartych dyskutują kibice, chętnie cytują je inne media – mówi Daniel Bednarek, Kierownik Serwisu Interia Sport.
Drugi sezon programu poprowadzi niezmiennie Sebastian Staszewski, dziennikarz Interia Sport. W studiu będzie mu towarzyszyło dwóch stałych ekspertów – Marek Jóźwiak i Radosław Majewski. Są to byli reprezentanci Polski oraz piłkarze, którzy rozegrali kolejno 263 i 173 meczów w Ekstraklasie.
– Nasz program łączy kibiców z całego kraju: od Gdańska do Zabrza i od Szczecina po Białystok. Nasi goście zawsze mają do zaserwowania ciekawe informacje prosto z szatni, a także masę obserwacji po każdej kolejce. Wierzę, że w kolejnej odsłonie Studia Ekstraklasa czeka nas przynajmniej tyle emocji, co podczas niesamowitego finiszu naszej ligi w ubiegłym sezonie – zapewnia Sebastian Staszewski, prowadzący programu Studio Ekstraklasa.
Program Studio Ekstraklasa będzie podzielony na kilka stałych segmentów m.in.:
· cotygodniowe podsumowanie kolejki,
· omówienie najlepszych i najgorszych akcji,
· przegląd mediów społecznościowych piłkarzy, trenerów, dziennikarzy i kibiców,
· sędziowskie kontrowersje.
Studio Ekstraklasa rozpocznie się 18 lipca i potrwa aż do zakończenia sezonu piłkarskiego 2022/23. Program będzie transmitowany na żywo o godz. 20:00 na stronie głównej portalu oraz w serwisie Interia Sport w poniedziałki po wszystkich meczach kolejki. Głównym sponsorem i partnerem projektu jest PKO Bank Polski.
W poprzednim sezonie ukazało się 36 odcinków Studia Ekstraklasa. Gośćmi programu byli m.in. piłkarze (Bartosz Kapustka, Damian Kądzior, Paweł Wszołek, Łukasz Gikiewicz czy Maciej Sadlok), selekcjonerzy kadry (Jerzy Engel i Franciszek Smuda) oraz topowi dziennikarze sportowi (Roman Kołtoń, Paulina Czarnota-Bojarska czy Bożydar Iwanow). Jego najpopularniejszy odcinek obejrzało na żywo prawie 150 tys. kibiców. Studio Ekstraklasa wygenerowało w ciągu całego sezonu 2021/22 prawie 14 mln wyświetleń.
***
Według Mediapanelu w czerwcu 2022 roku serwis Interia Sport odwiedziło 5,5 mln realnych użytkowników. Strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały 20,5 mln realnych użytkowników i 1,9 mld odsłon.