Styl, Moc, Klasa, Rozsądek, Miasto, Na każdą drogę i Do pracy, a także unikalna, właściwa tylko temu konkursowi Legenda oraz wprowadzona w tej edycji Eco – oto kategorie, w których rywalizują w plebiscycie MotoAs Interii wiodące na polskim rynku marki samochodowe.
Użytkownicy serwisu Motoryzacja w Interii głosują przez trzy tygodnie – od 17 maja do 7 czerwca br. – wybierając z ponad stu modeli reprezentujących 24 marki. Na głosujących czekają atrakcyjne nagrody (m.in. wideorejestratory MIO), a plebiscytowi towarzyszy kampania reklamowa w portalu Interia oraz popularnych branżowych tygodnikach “Motor” i “Auto Moto”.
– W serwisie Motoryzacja wnikliwie analizujemy rynkowe trendy i rzetelnie oceniamy nowe modele samochodów. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że najważniejsze testy nie są przeprowadzane przez dziennikarzy, ale kierowców, którym auta służą na co dzień: w pracy, na wakacjach, do organizacji życia rodzinnego. Aby zapytać o zdanie właśnie tych jurorów powołaliśmy do życia plebiscyt MotoAs, który po raz trzeci wskaże, jakie są dziś najlepsze samochody na polskim rynku – mówi Jacek Jurecki, Dyrektor Serwisów Motoryzacyjnych Interii.
Więcej informacji pod adresem: www.motoas.interia.pl
Według Badania Gemius/PBI w kwietniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19,8 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon, a sam portal Interia – 14,5 mln użytkowników i 779 mln odsłon.