Interia Motoryzacja zmierza do objęcia pole position w swojej kategorii. Ten proces ma przyśpieszyć Sebastian Kościółek, który dzięki wszechstronnemu doświadczeniu, specjalistycznej wiedzy i umiejętnościom managerskim jeszcze lepiej wykorzysta potencjał serwisu.
Sebastian Kościółek – w mediach motoryzacyjnych od 2005 roku. Przez wiele lat pracował dla magazynu “Auto Motor i Sport” i serwisu mojeauto.pl. W swojej karierze dziennikarskiej współpracował m.in. z Agorą, Gremi Media, grupą o2 i Wirtualną Polską. W 2018 roku rozpoczął pracę jako Product Manager w Suzuki Motor Poland. Od 2019 roku łączył funkcje PR Managera i Product Managera w SMP. Kościółek w 2022 roku wrócił do mediów i rozpoczął pracę m.in. dla portali moto.pl (Agora S.A.) oraz dziennik.pl (Infor PL S.A.).
***
Według Mediapanelu w styczniu 2023 r. strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ponad 21,1 mln realnych użytkowników i 2 mld odsłon