Google Premier Partners Awards 2017 to druga edycja międzynarodowego konkursu dla agencji marketingowych posiadających status Premium. W konkursie wyróżniane są agencje, które prezentują imponujące wyniki kampanii, wyjątkową kulturę organizacji i innowacyjne rozwiązania w swoich działaniach. Semahead, jako jedna z 11 agencji z Polski, zakwalifikował się do ścisłego grona najlepszych Partnerów Google z 30 krajów EMEA (Europy, Afryki oraz Bliskiego Wschodu).
Semahead został nominowany do nagrody w kategoriach:
- Search Innovation Award za kampanię dla marki SportBazar
- Video Innovation Award za kampanię dla Oknoplast
– Otrzymane nominacje po raz kolejny potwierdzają wysokie kompetencje Semahead oraz chęć i możliwość konkurowania realizowanymi projektami z najlepszymi agencjami na świecie. Bardzo dziękujemy wszystkim naszym klientom. Należy podkreślić, że to dzięki współpracy z takimi markami jak Oknoplast oraz SportBazar oraz ich zaangażowaniu, zyskujemy możliwość ubiegania się o główną nagrodę konkursu – mówi Konrad Błazenek, Dyrektor Zarządzający Semahead.
Laureaci zostaną ogłoszeni 7 września br. na gali finałowej podczas konferencji Google Partners Accelerate 2017 w Dublinie.
Semahead to agencja SEM Grupy Interia.pl. W ofercie Semahead znajdują się kompleksowe rozwiązania sprzedażowe dla e-commerce w modelach success-fee z zakresu pozycjonowania i optymalizacji SEO, prowadzenia kampanii reklamowych czy analityki internetowej. Agencja oferuje prowadzenie działań z zakresu content marketingu, social media oraz konsultacji i szkoleń, posiada status certyfikowanego partnera Google Premium, jest członkiem IAB Polska oraz Izby E-Commerce Polska.