Informacje Prasowe

Serwisy kulinarne rosną na potęgę

Zgodnie z ostatnimi wynikami badań Megapanel PBI/Gemius serwisy kulinarne należące do Grupy Bauer Media istotnie zwiększyły swoją przewagę względem konkurencji. W ciągu ostatniego roku liczba użytkowników serwisu Smaker.pl (Interia) wzrosła o blisko 72% a serwisu Durszlak.pl (należący do Phoenix Press) aż o 250%.

Sierpniowe badania PBI wykazały, że serwis Durszlak.pl (wydawnictwo Phoenix Press) notuje miesięcznie ok. 1,7 mln realnych użytkowników (RU), natomiast Smaker.pl ponad 1,3 mln RU. Łącznie  oba serwisy kulinarne odwiedzane są przez 2,4 mln osób miesięcznie (RU).
Wysokie wzrosty w przypadku obu serwisów są wynikiem zarówno ciągłego inwestowania w ich rozwój, a także wielu nowych usprawnień wprowadzonych w serwisach. Na przykład Smaker.pl wprowadził w ostatnim czasie możliwość przeglądania przepisów kulinarnych na wideo oraz stworzenia własnej listy zakupów, niezbędnej do przygotowywania posiłków.
Doskonałe wyniki serwisów Durszlak.pl i Smaker.pl odzwierciedlają też aktualny trend na samodzielne przygotowywanie posiłków. Polacy szukają nowych, ciekawych przepisów i z łatwością znajdują je w sieci. Ułatwiają im to książki kucharskie dostępne on-line oraz przepisy zamieszczane na licznych blogach, prowadzonych przez doświadczonych kucharzy lub po prostu pasjonatów gotowania.
Źródło: Interia
 

Interia.pl sp. z o.o.
ul. Kotlarska 11, 31-539 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

 

 

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone.