–Wprowadzone rozwiązania – wizualne, funkcjonalne i technologiczne – w Smaker.pl ułatwią, ale także uprzyjemnią naszym użytkownikom przygotowania do świąt wielkanocnych, idealnie sprawdzą się także na co dzień. Jestem przekonany, że nasi użytkownicy szybko polubią nowego Smakera – mówi Andrzej Potocki, Dyrektor Pionu Serwisów Tematycznych w Grupie Interia.
Ponad 100 tysięcy przepisów w Smakerze zostało zebranych w pięciu działach tematycznych (posiłki, okazje, kuchnie świata, składniki i diety) i 52 szczegółowych kategoriach, dzięki którym użytkownicy bez trudu odnajdą interesujące ich treści.
Nowy layout serwisu, dzięki zastosowaniu najnowszych standardów UX (User Experience), stał się jeszcze łatwiejszy i bardziej intuicyjny w obsłudze, zwłaszcza podczas korzystania ze smartfonu i tabletu.
Planer gotowania pozwala na stworzenie indywidualnego kalendarza kulinarnego porządkującego ulubione przepisy oraz ułatwiającego ich organizację. Serwis posiada także funkcje, dzięki którym użytkownicy szybko skontaktują się z autorem wybranego dania albo innymi osobami wykonującymi je w ostatnim czasie.
***
Według Mediapanelu w marcu br. roku serwis Smaker.pl odwiedziło 3,19 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 13,7 mln odsłon. Strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały 21,45 mln realnych użytkowników i prawie 2,5 mld odsłon.