Nowe hasło “Żyjemy sportem” oddaje pasję, ekscytację i atmosferę pełnego zaangażowania z jakim redakcja Interii Sport relacjonuje najważniejsze wydarzenia w Polsce i na świecie. Dziennikarze serwisu dobrze rozumieją potrzeby kibiców, bo sami są kibicami. Wspólnie z nimi przeżywają sukcesy i niepowodzenia “Biało-Czerwonych”, ulubionych sportowców i drużyn.
Interia Sport zapewnia swoim użytkownikom materiały wideo z najbardziej emocjonujących wydarzeń. Serwis posiada na wyłączność prawa do wykorzystania w Internecie materiałów m.in. z piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA. Współpraca z Eleven Sports zapewniła Interii Sport także dostęp do skrótów hiszpańskiej La Liga, gdzie zdobywa bramki Robert Lewandowski, francuskiej Ligue 1 oraz włoskiej Serie A z udziałem m.in. Arkadiusza Milika, Wojciecha Szczęsnego czy Krzysztofa Piątka. W każdy poniedziałek po zakończeniu kolejki PKO Bank Ekstraklasy transmitowany jest na żywo program “Studio Ekstraklasa”.
Serwis Interii jest rozwijany od strony technologicznej i UX. Ulepszono w nim mechanizm relacji na żywo, wprowadzono nowy wygląd tabel wynikowych i terminarzy oraz wdrożono nowoczesne rozwiązania graficzne.
W ubiegłym miesiącu serwis odwiedziło 6,4 mln realnych użytkowników. Jest to najlepszy wynik w historii sportowej Interii. Według badania Mediapanelu serwis w ciągu ostatniego roku (sierpień 2021 – sierpień 2022) zwiększył swój zasięg o 40 % (1,8 mln RU). Jego treści coraz bardziej angażują kibiców. W analizowanym okresie wskaźnik ATS serwisu zwiększył się trzykrotnie.
Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz w Internecie.
Za pomysł kreatywny kampanii Interii Sport oraz jej realizację odpowiada agencja Freundschaft we współpracy z działami marketingu Interii i Telewizji Polsat oraz domem produkcyjnym TFP. Postprodukcję obrazu wykonało studio Televisor, a udźwiękowienie – Ztudio&Burza. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun.
***
Według Mediapanelu w sierpniu 2022 roku serwis Interia Sport odwiedziło 6,4 mln realnych użytkowników. Strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ponad 20,2 mln realnych użytkowników i prawie 2 mld odsłon.