Użytkownicy Smakera zarabiają na AdSensach
Smaker jako pierwszy polski serwis społecznościowy o tematyce kulinarnej umożliwił użytkownikom zarabianie na autorskich treściach za pomocą AdSense.
Smaker jako pierwszy polski serwis społecznościowy o tematyce kulinarnej umożliwił użytkownikom zarabianie na autorskich treściach za pomocą AdSense.
Reklamy wyświetlane są przy przepisach dodawanych przez użytkowników serwisu. Im bardziej popularny jest przepis tym większa kwota, którą zarabia internauta. Do programu przystąpić mogą zarówno ci użytkownicy, którzy nie posiadają własnej domeny jak i tacy, którzy już zarabiają na reklamach AdSense. Rejestracja w programie jest prosta i szybka, a sam proces umieszczania reklam przy przepisach jest zautomatyzowany – użytkownicy nie muszą więc sami generować reklam ani umieszczać ich w kodzie strony.
“Od początku funkcjonowania Smaker przedstawia nowatorskie rozwiązania dla użytkowników. Jako pierwsi umożliwiliśmy przygotowanie książek kucharskich czy embedowanie całych playlist filmów kulinarnych z serwisu YoutTube” – mówi Andrzej Potocki, dyrektor serwisów społecznościowych w Grupie Interia.pl.
Serwis Smaker odwiedza miesięcznie prawie 1,7 mln RU, którzy generują ponad 18 mln PV miesięcznie.* Użytkownicy przygotowali do tej pory ponad 250 tys. książek kucharskich oraz wydrukowali ponad 6 mln przepisów.
Więcej informacji znajduje się na stronie http://smaker.pl/adsense.
* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2015