Interia zgodnie z hasłem nowej kampanii „Wszystko, co ważne – teraz” jest zawsze o krok przed innymi portalami. Jej dziennikarze i publicyści w autorski i odpowiedzialny sposób, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, opisują i wyjaśniają wydarzenia, zjawiska i trendy, o których dyskutuje opinia publiczna. Bez upraszczania, stawiają tylko na zweryfikowane informacje, jednocześnie dogłębnie analizując przyczyny i skutki.
Interia stawia na autorskie treści wideo w ramach serii swoich podcastów takich jak: „Polityczny WF”, w którym co tydzień Piotr Witwicki i Marcin Fijołek komentują na gorąco działania polskiej sceny politycznej, „Gwiazdowski mówi Interii”, gdzie profesor Robert Gwiazdowski dzieli się swoimi przemyśleniami na bieżące tematy polityczne i gospodarcze oraz „Na protokół”, czyli autorskie wywiady dziennikarza śledczego, Rafała Zalewskiego, dotyczące najgłośniejszych spraw kryminalnych ostatnich lat. Redakcję Interii tworzą wszechstronni i doświadczeni dziennikarze (m.in. Przemysław Białkowski, Kamila Baranowska i Łukasz Szpyrka), którzy rozmawiają z liderami opinii na najważniejsze tematy dziejące się aktualnie w Polsce i na świecie, bez pomijania tego, co naprawdę ma znaczenie. Portal prezentuje także odważne opinie i komentarze ekspertów i znanych autorów (m.in. Antoniego Dudka, Pauliny Wilk, Filipa Springera i Ziemowita Szczerka).
W portalu co weekend ukazuje się nowe wydanie Tygodnika Interii, w którym użytkownicy znajdą reportaże na ważne społecznie tematy oraz historie niezwykłych ludzi. W ramach cyklu „Bliżej Świata” ukazują się natomiast materiały prosto z największych redakcji na świecie (The New York Times, The Washington Post, The Economist, The Guardian, The Spectator, Harvard Business Review, Der Spiegel, Le Monde i El Pais). Sektor z materiałami o tematyce zagranicznej jest również współtworzony w Interii przez grono wybitnych ekspertów z Polski (m.in. Tomasza Sajewicza, Andrzeja Kohuta i Dominika Héjja).
Kampania Interii obejmuje szerokie działania w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Heart&Brain we współpracy z zespołem marketingu Interii oraz domem produkcyjnym TFP, a za realizację spotu studio Eternal Monkeys.