Tegoroczny konkurs MotoAs przybrał inny charakter niż dotychczas. W poprzednich edycjach marki motoryzacyjne same zgłaszały swoje auta do konkursu. W tym roku formułę zmieniono, a pod głosowanie czytelników oddano modele aut wskazane przez redakcję serwisu Motoryzacja Interia.
– Uznaliśmy, że dwudziestolecie istnienia Interii to świetna okazja, by poprosić czytelników o wskazanie najlepszego w ich ocenie samochodu ostatnich dwóch dekad – mówi Karolina Leputa, Brand Manager w portalu Interia. – Aby ułatwić głosującym podjęcie decyzji, redakcja serwisu Motoryzacja Interia wybrała wstępnie 20 modeli aut aż 17 marek. W konkursie można zatem głosować na samochody, które przez ostatnie dwadzieścia lat w sposób szczególny zaistniały na rynku motoryzacyjnym. Nowością i dodatkową atrakcją w tegorocznej edycji MotoAsa jest loteria pieniężna z atrakcyjnymi nagrodami – dodaje Leputa.
W tym roku wszyscy głosujący w plebiscycie mogą również wziąć udział w loterii pieniężnej, która towarzyszy MotoAsowi. Aby odblokować możliwość wzięcia udziału w zabawie, trzeba zagłosować na wybrany model auta, wykupić los oraz podać swój adres e-mail i numer telefonu. Uczestnicy loterii codziennie mają szansę wygrać 20 tysięcy złotych. Za organizację loterii odpowiada spółka Euroloterie z siedzibą we Wrocławiu.
Zbieranie głosów w plebiscycie MotoAs Interii potrwa do końca grudnia 2020 roku. Zwycięski model – czyli auto 20-lecia, ze względu na trwającą pandemię koronawirusa, zostanie w tym roku ogłoszony na łamach serwisu Motoryzacja Interia.
—
MotoAs Interii to plebiscyt, w którym najważniejsze jest zdanie kierowców i pasażerów, którym samochody biorące udział w konkursie służą na co dzień: w pracy, na wakacjach i do organizacji życia rodzinnego. Plebiscyt od lat jest rodzajem rankingu aut, ale także drogowskazem dla osób, które rozważają zakup samochodu i zastanawiają się, który z dostępnych modeli najlepiej odpowiada ich potrzebom.
Według badania Mediapanel w październiku 2020 roku strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia przyciągnęły 19,8 mln realnych użytkowników i 1,8 mld odsłon., a sam portal Interia – 13 mln użytkowników i 955 mln odsłon.