Wisła Kraków z patronatem Interii
Interia objęła patronatem klub piłkarski Wisła Kraków. Współpraca potrwa do końca trwającego sezonu, czyli do czerwca 2020 roku.
Interia objęła patronatem klub piłkarski Wisła Kraków. Współpraca potrwa do końca trwającego sezonu, czyli do czerwca 2020 roku.
W ramach działań patronackich w serwisie sportowym portalu Interia powstał raport specjalny, indywidualnie dopasowany do potrzeb komunikacyjnych klubu Wisła Kraków. Raport będzie agregować treści poświęcone rozgrywkom piłkarskim, w których uczestniczyć będzie drużyna “Białej Gwiazdy”. Łącznie na łamach Sport.Interia.pl w trakcie trwania sezonu pojawi się ponad 200 artykułów i około 150 materiałów video. Co więcej, działania redakcyjne wesprze kampania reklamowa w portalu.
– Wisła Kraków to żywy pomnik polskiego sportu. Klub legendarnego Henryka Reymana trzynastokrotnie wygrywał polską ligę, w czym dorównać mu może tylko Górnik Zabrze. Pod względem liczby kibiców na stadionie w zeszłym sezonie “Białą Gwiazdę” prześcignęła tylko Legia, która rywalizowała o mistrzostwo Polski, a nie o wygranie słabszej grupy Ekstraklasy. Serial “Wychodzenie Wisły z kryzysu, z ratownikami: Błaszczykowskim, Królewskim i Jażdżyńskim” trwa, jest coraz bardziej pasjonujący. W roli patrona medialnego będziemy go państwu opisywać, z przesłaniem: mocna Wisła jest potrzebna nie tylko Krakowowi, ale całej polskiej piłce – zaznacza Michał Białoński, kierownik serwisu Sport Interia.pl
Klub piłkarski Wisła Kraków powstał w 1906 roku. Na kartach sportowej historii zapisał się jako 13-krotny mistrz Polski, a także 4-krotny zdobywca Pucharu Polski.
Od lipca br. obowiązki prezesa zarządu Wisła Kraków SA pełni Piotr Obidziński. W czerwcu 2018 roku posadę szkoleniowca pierwszego zespołu Białej Gwiazdy objął były zawodnik krakowskiego Klubu oraz reprezentacji Polski – Maciej Stolarczyk. Drużynę przez niego prowadzoną współtworzą tak utytułowani zawodnicy, jak Jakub Błaszczykowski, Marcin Wasilewski czy Paweł Brożek.
Według Badania Gemius/PBI w czerwcu br. serwis sportowy Interii odwiedziło 3 mln realnych użytkowników, generujących 25 mln odsłon. Podczas gdy strony i aplikacje całej Grupy Interia.pl zanotowały 18,7 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon.