Informacje Prasowe

Wystartowała nowa kampania serwisu Pomponik.pl

„Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach”. Nowa kampania pokazuje, że serwis Interii to najpopularniejsze w Polsce źródło gorących newsów oraz ekskluzywnych materiałów z gwiazdami.  Pomponik.pl od początku roku dominuje na rynku i angażuje największą liczbę fanów kategorii „Plotki, życie gwiazd”. Według badań Mediapanelu był także najczęściej odwiedzanym serwisem plotkarskim w 2024 roku.

Pomponik.pl nr 1 wśród serwisów plotkarskich. Kampania zwraca uwagę na ekskluzywne materiały prosto z największych wydarzeń telewizyjnych, muzycznych i filmowych, które zapewnia serwis Interii. Pomponik.pl jako patron pokazuje m.in. kulisy takich hitów stacji Polsat, jak „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” oraz „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”. Jako pierwszy w sieci przekazuje także gorące newsy o gwiazdach.

 

Działania serwisu Pomponik.pl są doceniane przez internautów. Według badań Mediapanelu od początku roku triumfuje on na rynku. Pomponik.pl w lutym osiągnął zasięg na poziomie 5,5 mln (RU). Wyprzedził m.in. serwisy Plejada.pl (5,3 mln RU) i Pudelek.pl (4,1 mln RU). Serwis kontynuuje trend z ubiegłego roku, w którym najczęściej – aż pięciokrotnie – był liderem na rynku.

 

Kampania serwisu Pomponik.pl startuje 18 marca. Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz w Internecie. Za pomysł kreatywny oraz jego wdrożenie odpowiadały dział marketingu Interii oraz dom produkcyjny TFP. Realizację obrazu i animację przygotowało studio Eternal Monkeys, a udźwiękowienie Ztudio&Burza.

Interia.pl sp. z o.o.
ul. Kotlarska 11, 31-539 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

 

 

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone.