“Styl”, “Moc”, “Klasa”, “Rozsądek”, “Miasto”, “Na każdą drogę”, “Do pracy”, “Eco”, “Legenda” oraz nowa, wprowadzona tym roku kategoria “Tech” – oto kategorie, w których rywalizują w plebiscycie MotoAs Interii najważniejsze na polskim rynku marki samochodowe.
Czytelnicy serwisu Motoryzacja w Interii na swoich faworytów głosować będą przez ponad miesiąc – od 15 kwietnia do 19 maja 2019 roku. Najlepszych wybiorą z niemal stu różnych modeli i rozwiązań technologicznych. Osoby, które wezmą udział w głosowaniu, mogą liczyć na atrakcyjne nagrody. Spośród głosujących w plebiscycie redakcja wybierze 10 laureatów, którzy będą mieli szansę na wygranie atrakcyjnych nagród, m.in. skutera Yamaha NMAX 125 (I miejsce), zestawów kosmetyków K2 (II i III miejsce) oraz zestawów moto-gadżetów (miejsca IV-X).
Plebiscytowi towarzyszy kampania reklamowa w portalu Interia oraz w magazynach Men’s Health, Auto Moto, Motor i Przegląd.
– Serwis Motoryzacja to kompendium wiedzy dla zainteresowanych wszystkim tym, co ma silnik. Redakcja m.in. szczegółowo analizuje trendy oraz poddaje ocenie nowe modele samochodów wchodzących na rynek – mówi Jacek Jurecki, Dyrektor Serwisów Motoryzacyjnych Interii. – Zdajemy sobie jednak sprawę z faktu, że najwartościowsze opinie pochodzą nie od dziennikarzy, ale od kierowców, którzy auta użytkują na co dzień, czyli w drodze do pracy czy na wakacjach i którym samochody pomagają w wypełnianiu codziennych obowiązków. Plebiscyt MotoAs Interii powstał właśnie po to, żeby ci najsurowsi jurorzy mogli wskazać najlepsze samochody, jeżdżące po polskich drogach – dodaje Jacek Jurecki.
Więcej informacji o plebiscycie pod adresem: www.motoas.interia.pl