– Moim głównym zadaniem jest podniesie atrakcyjności i efektywności oferowanych przez nas produktów. Dodatkowo pracujemy nad stworzeniem komplementarnej oferty wykorzystującej potencjał połączonych sił Grupy Interii i Polsat Media – mówi Ania Golonka, nowy kierownik Content Studio.
Ania Golonka od 10 lat jest związana z mediami digitalowymi. Posiada doświadczenie w tworzeniu treści i zarządzeniu nimi. Wdrażała także strategie biznesowe dla popularnych serwisów tematycznych i rozwijała je pod względem technologicznym. Przez 6 lat była pracownikiem Grupy Onet, gdzie odpowiadała m.in. za serwisy Plejada i Zapytaj.pl. W 2018 roku dołączyła do zespołu Interia jako Content Manager w Content Studio.
– Bardzo się cieszymy, że Ania Golonka wesprze nas w realizacji strategicznych celów. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Grupą Interia dostarczymy naszym partnerom biznesowym jeszcze lepszych i bardziej innowacyjnych rozwiązań w ramach jednej oferty – komentuje Magdalena Feruś, Partnerships Director w Polsat Media.
Content Studio w Grupie Interia zajmuje się kompleksową realizacją projektów content marketingowych. Tworzy m.in. wysokiej jakości treści angażujące użytkowników. Z Content Studio wydzielony został osobny Dział Produkcji Wideo, który obsługuje komercyjne i redakcyjne produkcje wideo. Jego kierownikiem jest Krzysztof Zając.
****
Grupa Interia to czołowy gracz na polskim rynku mediów nowej generacji. Co miesiąc ponad 20 mln osób korzysta z dostępu do najświeższych informacji, ciekawostek i rozrywki oraz z najlepszego sposobu komunikowania się̨ ze światem. Portal INTERIA udostępnia bogaty wybór najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych. W skład Grupy Interia wchodzą̨ także serwisy tematyczne, które gromadzą̨ użytkowników o różnorodnych zainteresowaniach i potrzebach. Od lipca 2020 roku Grupa Interia wchodzi w skład Grupy Polsat, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w kraju.