Informacje prasowe

Specjalista ds. PR Paweł Baryś
tel. +48 12 646 20 39
  • Wtorek, 8 czerwca
    Piłkarski hat-trick Sport Interia na Euro 2020

    Grupa Interia szykuje medialną ofensywę na Euro 2020. 11 czerwca wystartuje Strefa Euro 12:00, codzienny program na żywo, z udziałem ekspertów i gości ze świata sportu i show-biznesu. Pojawią się komentarze audio do wszystkich meczów oraz unikatowe relacje wprost ze stadionów. Dopełnieniem działań Interii będzie emisja nowej odsłony kampanii, w której Wilfredo Leon zachęca do śledzenia Euro 2020 w Sport Interia.

  • Poniedziałek, 31 maja
    Smaker.pl przekroczył w ten weekend barierę 100 tys. przepisów

    Smaker.pl, największy kulinarny serwis społecznościowy w Polsce, sukcesywnie się rozwija. Jego użytkownicy opublikowali już ponad 100 tys. unikalnych przepisów na każdą okazję – od szybkich sałatek i przekąsek, przez propozycje na rodzinny obiad, aż po wyszukane dania na przyjęcia i oficjalne uroczystości.

  • Piątek, 21 maja
    Wilfredo León twarzą nowej kampanii serwisu Sport Interia

    Sport Interia gotowy na najważniejsze imprezy w tym roku. Do odwiedzenia serwisu zachęca Wilfredo León. Największa gwiazda światowej i polskiej siatkówki będzie promowała rosnącą w siłę sportową odsłonę Interii. Właśnie startuje kampania promocyjna będąca zapowiedzią letniej ofensywy serwisu.

  • Wtorek, 11 maja
    Paweł Baryś został nowym Specjalistą ds. PR-u Grupy Interia

    Grupa Interia od maja br. ma nowego Specjalistę ds. PR-u. Paweł Baryś będzie odpowiedzialny za kompleksową komunikację firmy. Zastąpi na tym stanowisku Katarzynę Łuczak.

  • Czwartek, 6 maja
    Grupa Polsat-Interia po raz pierwszy w historii przekracza 2 mld odsłon miesięcznie

    Grupa Polsat-Interia w kwietniu br. osiągnęła ponad 2 mld odsłon (PV). Rekordowy wynik został wygenerowany przez prawie 21 mln użytkowników (RU), którzy odwiedzili w tym czasie jej serwisy. Od października 2020 r. Grupa skutecznie dąży do objęcia pozycji lidera w polskim internecie – a dystans do portalu zajmującego obecnie pierwsze miejsce został zmniejszony w ciągu 5 miesięcy już o blisko połowę – z 2 mln do 1,08 mln RU.