Informacje prasowe

Specjalista ds. PR Paweł Baryś
tel. +48 12 646 20 39
  • Piątek, 3 grudnia
    Nowa Interia. Rusza kampania „Pomiędzy”

    3 grudnia rusza kampania promocyjna „Pomiędzy” Grupy Interia. Prezentuje Interię jako miejsce, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą najważniejsze informacje i wydarzenia oraz tematy ważne społecznie. Zgodnie z ideą „Pomiędzy” Interia pokazuje rzeczywistość pełną niuansów, różnic i odmiennych punktów widzenia. Oddaje głos osobom z wielu środowisk o różnych systemach wartości.

  • Środa, 1 grudnia
    Joanna Zientarska prowadzącą programu „Motorandka” w Motoryzacja Interia

    Dynamika, pasja i emocje. 1 grudnia w Interii rusza program „Motorandka”. Poprowadzi go Joanna Zientarska. Topowa dziennikarka motoryzacyjna w Polsce zaprezentuje w nim z przymrużeniem oka najnowsze modele samochodów.

  • Czwartek, 25 listopada
    Program na żywo „Interia Sport – Gramy Dalej” z okazji gali wręczenia „Złotej Piłki” w poniedziałek

    Czy „Złota Piłka” powędruje do Roberta Lewandowskiego? 29 listopada Interia ujawni wyniki plebiscytu „France Football” na najlepszego piłkarza świata podczas programu na żywo „Interia Sport – Gramy Dalej”. Poprowadzi go Paulina Czarnota-Bojarska (Polsat Sport) w towarzystwie Sławomira Peszki i Franciszka Smudy. W programie pojawią się m.in. relacje Sebastiana Staszewskiego wprost z paryskiego Theatre du Chatelet.

  • Czwartek, 18 listopada
    Internauci wybiorą najlepszego sportowca roku. Wystartował Plebiscyt As Sportu 21 Interii

    Robert Lewandowski, Anita Włodarczyk, a może Iga Świątek? 32 polskich sportowców powalczy o tytuł Asa Sportu 21. Finałowe rundy plebiscytu Interii zostaną rozegrane w systemie pucharowym w formie pojedynków pomiędzy poszczególnymi zawodnikami. O wyniku rywalizacji zadecydują internauci.

  • Środa, 3 listopada
    Grupa Interia pomaga w walce z cyberprzestępczością. Rusza projekt edukacyjny „Świadomi w sieci”

    Interia w odpowiedzi na falę cyberataków w Polsce uruchomi 4 listopada kampanię edukacyjną „Świadomi w sieci”. Jej celem jest popularyzacja wiedzy na temat zagrożeń w Internecie. Projekt to kontynuacja prospołecznych akcji Interii m.in. „Wirtualny znaczy realny” i „Interia bez hejtu”. Jego partnerem merytorycznym jest Asseco Poland.