Informacje prasowe

PR Manager Katarzyna Łuczak
tel. +48 12 646 20 39
  • Wtorek, 8 września
    Interia na Forum Ekonomicznym w Karpaczu

    Relacje z debat i paneli dyskusyjnych, wywiady na żywo w specjalnym studiu telewizyjnym – wszystko to realizuje Interia na odbywającym się w Karpaczu Forum Ekonomicznym, jednym z najważniejszych wydarzeń gospodarczych, które odbywają się w Europie Środkowej.

  • Piątek, 14 sierpnia
    Grupa Polsat-Interia zdominowała kategorię pogodową. Konkurencja daleko w tyle

    Jak wynika z badania Gemius/PBI w lipcu 2020 roku z serwisu pogodowego w Interii skorzystało 5,75 miliona użytkowników. Serwis TwojaPogoda.pl, należący do Polsatu odwiedziło 1,93 mln RU. Po uwzględnieniu współoglądalności obu serwisów i wyników aplikacji otrzymujemy wynik na poziomie 6,74 mln użytkowników, co plasuje Grupę Polsat-Interia na pierwszym miejscu w tej kategorii tematycznej. Następny w rankingu serwis pogodowy Accuweather w lipcu 2020 roku odwiedziło 3,34 mln RU.

  • Wtorek, 11 sierpnia
    Grupa Interia udostępniła nową wersję swojej flagowej aplikacji mobilnej

    Interia udostępniła właśnie nową wersję swojej flagowej aplikacji na urządzenia z system Android. Oprócz odświeżonego wyglądu i trybu ciemnego aplikacja zyskała nową funkcjonalność „Czytaj artykuł”, która umożliwia odsłuchiwanie treści artykułów dostępny w Interii. Najnowsza wersja aplikacji Interii została także w pełni zintegrowana z pakietem HMS (Huawei Mobile Services) i trafiła do Huawei App Gallery.

  • Wtorek, 21 lipca
    Serwis pogodowy Interii z rekordowym wynikiem za czerwiec 2020

    Jak wynika z badania Gemius/PBI w czerwcu 2020 roku z serwisu pogodowego w Interii skorzystało o 1,24 miliona użytkowników więcej niż w maju br. Daje to wynik na poziomie 5,99 mln RU i stanowi nowy rekord, jaki osiągnął serwis pogodowy. Pogoda.Interia.pl pozostaje tym samym liderem w swojej kategorii, a więc serwisem pierwszego wyboru dla polskich internautów.

  • Czwartek, 16 lipca
    Interia poleca: Pasjonaci

    Portal rozpoczyna niebanalną akcję, która przybliży czytelnikom pracowników Interii, prezentując ich pasje i hobby. Pierwsze materiały ukażą się już w najbliższą sobotę i niedzielę.