Informacje prasowe

  • Czwartek, 1 lipca
    Grupa Interia uruchomi nowy serwis historyczny

    Grupa Interia nieustannie poszerza swoje portfolio serwisów tematycznych. 1 lipca startuje z nowym projektem – Historia Interia. Czytelnicy znajdą w nim materiały o przełomowych wydarzeniach w skali świata i Polski, znanych władcach i politykach oraz zwykłych ludziach, którzy swoimi działaniami zapisali się na kartach historii.

  • Środa, 30 czerwca
    Janusz Schwertner i Karolina Gawlik zwycięzcami konkursu „Człowiek z pasją – Nagroda dziennikarska im. Zygmunta Moszkowicza”

    Poznaliśmy laureatów IV edycji konkursu „Człowiek z pasją – Nagroda dziennikarska im. Zygmunta Moszkowicza” organizowanego przez Interię. Jury po raz pierwszy przyznało dwie nagrody główne. W kategorii ogólnej zwyciężył tekst „Miłość w czasach zarazy” Janusza Schwertnera (Onet), a ekologicznej – materiał „Świat do naprawy” Karoliny Gawlik (SmogLab).

  • Piątek, 18 czerwca
    Wysoka oglądalność programu „Strefa Euro 12:00” Sport Interia

    Flagowy projekt Sport Interia i serwisu Ipla na Euro 2020 po pierwszym tygodniu od startu cieszy się bardzo dużą popularnością. Każdy odcinek „Strefy Euro 12:00”, codziennego programu na żywo z udziałem ekspertów i gości ze świata sportu i show-biznesu, osiąga średnio 250 – 300 tys. wyświetleń. Najpopularniejszy odcinek przekroczył barierę 500 tys. wyświetleń.

  • Czwartek, 17 czerwca
    Raport „Wakacje a koronawirus”. Serwis Menway radzi, jak się przygotować na zagraniczny urlop

    Serwis Menway (Grupa Interia) wychodzi naprzeciw potrzebom czytelników. Przygotował raport, w którym znajdują się praktyczne informacje dla osób planujących urlop za granicą. Jakie badania i dokumenty należy przygotować przed wyjazdem? Co z obostrzeniami? I czy konieczna będzie kwarantanna? Raport dotyczy ponad 30 krajów. Są to najpopularniejsze destynacje wybierane przez Polaków na wakacje.

  • Poniedziałek, 14 czerwca
    Zmiany w Content Studio: Ania Golonka kierownikiem i zacieśnianie współpracy z Polsat Media

    Ania Golonka rozpoczęła pracę na stanowisku kierownika wewnętrznej agencji content marketingowej portalu Interia. Do jej głównych zadań należy budowanie synergii z ofertą Polsat Media i optymalizacja bieżących działań. Golonka zastąpiła Agnieszkę Maciaszek, która została Dyrektorem Sektora Lifestyle w Grupie Interia.