Informacje prasowe

  • Czwartek, 9 czerwca
    Zielona.Interia.pl - najpopularniejszy ekologiczny serwis w Polsce pomaga ratować zagrożone gatunki. Rusza akcja „Blisko rysia”

    W Polsce pozostało zaledwie ok. 200 rysi*. Tym niesamowitym zwierzętom grozi w Polsce wyginięcie. Zielona.Interia.pl rozpoczyna akcję, która ma na celu nagłośnienie tego problemu i pomoc w przetrwaniu gatunku. Najpopularniejszy serwis ekologiczny w kraju, jakim jest Zielona.Interia.pl, wykorzysta swoje zasięgi (1,4 mln realnych użytkowników) do promowania bogactwa i różnorodności przyrody i środowiska w naszym kraju. Podpowie m.in. jak pomagać tym dzikim kotom oraz innym zagrożonym gatunkom. Akcja rozpocznie się 10 czerwca z okazji Międzynarodowego Dnia Rysia, który wypada już jutro. W projekt zaangażowane jest Stowarzyszenie Program Czysta Polska.

  • Wtorek, 31 maja
    Łukasz Rogojsz i Dawid Serafin w Interii

    Do Interii dołączają Łukasz Rogojsz (wcześniej Gazeta.pl) i Dawid Serafin (z Onet.pl). To kolejne nazwiska z polskiego dziennikarskiego topu, które wzmocnią zespół portalu.

  • Piątek, 20 maja
    Autorski cykl Marcina Makowskiego w Tygodniku Interii

    Wielka polityka i najważniejsi gracze w Polsce i na świecie. 21 maja startuje seria wywiadów „Rozmowy Makowskiego” w Tygodniku Interii. W pierwszej odsłonie cyklu Władysław Kosiniak-Kamysz opowie o bezpieczeństwie Polski, sytuacji w Ukrainie, inflacji i podwyżkach cen. Lider ludowców odniesie się także do pogłosek o przedterminowych wyborach.

  • Piątek, 13 maja
    Aplikacja Pogoda Interia dostępna dla użytkowników systemu iOS

    Interia kompleksowo rozwija aplikację pogodową. W ostatnim czasie jej grono użytkowników (ponad 300 tys.) zostało powiększone o właścicieli iPhone’ów. Wersja aplikacji na system iOS jest odpowiedzią lidera polskich serwisów pogodowych na potrzeby użytkowników i najnowsze trendy w branży mobile.

  • Czwartek, 12 maja
    Rusza akcja Interii „OK Boomer! Młodzi tłumaczą nam świat”

    Interia oddaje głos młodym. 12 maja wystartowała akcja „OK Boomer!”, która obala stereotypy o Pokoleniu Z (18-25 lat) i ujawnia, czym naprawdę kierują się w życiu jego przedstawiciele. Powstanie specjalny odcinek podcastu „Zdanowicz pomiędzy wersami” o młodych dorosłych. Pojawią się także reportaże, seria wywiadów, analizy i interaktywne treści.