Informacje prasowe

  • Środa, 30 września
    Grupa Interia.pl przejmuje serwis Promoceny.pl

    Serwis Promoceny.pl, prezentujący gazetki sieci handlowych, został przejęty przez Grupę Interia.pl.

  • Poniedziałek, 21 września
    „Wybieraj świadomie” z Interią

    Akcja „Wybieraj świadomie” to inicjatywa, w której udział biorą wyborcy, politycy i dziennikarze. Poprzez dedykowaną w Interii stronę, użytkownicy zadawać mogą pytania, a sztaby wyborcze mają 60 sekund, by odnieść się do tych kwestii. Odpowiedzi publikowane są bez autoryzacji.

  • Wtorek, 8 września
    Responsywny i odświeżony luksusowy portal dla kobiet Styl.pl

    Styl.pl, luksusowy portal dla kobiet z Grupy Interia.pl, stał się responsywny. Zyskał także nowy wygląd i funkcjonalności.

  • Piątek, 4 września
    Grupa Interia.pl rozpoczyna kampanię tematyczną

    Wystartowała kampania Grupy Interia.pl. Akcja promocyjna objęła telewizję, prasę, radio oraz internet i kino, a także działania PR i social media. Aktywności reklamowe w portalu obejmują także konkursy dla użytkowników.

  • Środa, 2 września
    Nowe aplikacje w portfolio Grupy Interia.pl

    Nowa aplikacja Fakty.interia.pl jest już dostępna na system android. Zmienioną wersję zyskała także aplikacja kulinarnego serwisu Smaker.