Informacje prasowe

Asystent głosowy w aplikacji Poczta Interia

Czwartek, 5 sierpnia (15:51)

Grupa Interia sukcesywnie rozwija swoją aplikację pocztową. Nowa aktualizacja wprowadziła możliwość korzystania z asystenta głosowego. Umożliwia on wykonywanie najważniejszych operacji na skrzynce m.in sprawdzanie, czytanie i pisanie wiadomości za pomocą komunikatów głosowych. Nowe rozwiązanie jest dostępne w aplikacji na smartfony z Androidem.

- Nasza aplikacja pocztowa cieszy się bardzo dużą popularnością wśród użytkowników. Swoją wysoką pozycję na rynku zawdzięcza m.in. nowoczesnemu designowi, intuicyjnej obsłudze i innowacyjnym rozwiązaniom. Wdrożenie asystenta głosowego to kolejny etap w rozwoju naszego produktu. Nowa funkcja zdecydowanie ułatwia korzystanie z aplikacji i ma wiele praktycznych zastosowań umożliwia m.in. szybkie sprawdzanie, czytanie i pisanie wiadomości. Jesteśmy przekonani, że użytkownicy szybko docenią zalety i możliwości asystenta głosowego Poczty Interia - mówi Małgorzata Koperek, Kierowniczka Usług Pocztowych w Grupie Interia.

Asystent głosowy posiada dodatkowo inteligentny system wsparcia, który poprowadzi użytkowników i podpowie im listę obsługiwanych komend. Jego obsługa jest bardzo prosta i intuicyjna. Naciśnięcie ikony mikrofonu uruchamia pracę asystenta. Trwa ona aż do momentu wyłączenia aplikacji.

Nowe rozwiązanie w aplikacji Poczta Interia jest oparte na systemie rozpoznawania mowy urządzenia użytkownika (Text to Speech oraz Speech Recognizer). Domyślnie wybierany jest silnik Google. Aplikacja pocztowa Interii z asystentem głosowym jest bezpłatna. Można ją pobrać w sklepie Google Play.

***

Według Mediapanelu w lipcu br. serwis Poczta Interia odwiedziło ponad 2,2 mln RU. Z jego aplikacji mobilnej (Android i iOS) skorzystało z kolei ponad 1 mln RU. Strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ok. 20 mln RU i prawie 2 mld odsłon. 

Zdjęcie

/Interia.pl /INTERIA.PL
/Interia.pl /INTERIA.PL