Informacje prasowe

Grupa Interia.pl rozpoczyna kampanię tematyczną

Wystartowała kampania Grupy Interia.pl. Akcja promocyjna objęła telewizję, prasę, radio oraz internet i kino, a także działania PR i social media. Aktywności reklamowe w portalu obejmują także konkursy dla użytkowników.

"Tegoroczna kampania tematyczna podkreśla cechy Interii, nowoczesnego medium, które aktywnie wpływa na kształtowanie opinii publicznej. Przygotowana linia kreatywna utrwala wartości portalu, zredefiniowane podczas ubiegłorocznego rebrandingu: to właśnie obiektywizm, różnorodność podejmowanej tematyki i aktywne śledzenie najważniejszych bieżących wydarzeń najmocniej akcentujemy w spotach i kreacjach prasowych" - mówi Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Grupie Interia.pl.

Działania reklamowe opierają się na promocji wybranych tematów, zarówno publicystycznych jak i poradnikowo-rozrywkowych, które prezentowane są w serwisach należących do Grupy. Kanały komunikacji zostały dopasowane do rodzaju promowanych tematów tak, aby język przekazu współgrał z medium prezentującym kreacje reklamowe. Kampania wspierana jest działaniami PR oraz social mediowymi. 

Aktywności reklamowe rozpoczyna akcja związana z dzisiejszym meczem Polska-Niemcy: przygotowany został dedykowany spot telewizyjny oraz sporty radiowe, a użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie, realizowanymi z telepizza.pl, w którym można wygrać darmowe oraz zniżkowe bony na pizzę.

Kreacje reklamowe pojawią się m.in. w Polsacie i Polsacie Sport, Kino Polska, Kuchnia+, Domo+ czy Eska tv, na antenie RMF, MRF Maxxx, Eski, Eski Rock, w dziennikach Rzeczpospolita, Puls Biznesu i wybranych tytułach wydawnictwa Bauer, a także w sieci kin Cinema City i Multikino.

Kampania przygotowana została przez dział marketingu Interii oraz agencję Eternal Monkeys oraz RS media.