Informacje prasowe

Interia dziękuje gwiazdom za udział w akcji #KiedyBędzieNormalnie

Czwartek, 28 maja (15:26)

Rozpoczął się stopniowy powrót do normalności. Odmrażane są kolejne sektory gospodarki i znoszone obostrzenia. Do swoich obowiązków powracają także przedstawiciele świata kultury, którzy wzięli udział w akcji portalu Interia #KiedyBędzieNormalnie. Ostatni materiał z udziałem Kasi Stankiewicz zostanie wyemitowany w najbliższy piątek na łamach serwisu Styl.pl. Przez miesiąc trwania akcji w projekt włączyło się łącznie 40 osób – aktorów, muzyków, pisarzy i sportowców, a filmy z ich udziałem zanotowały ponad 1,2 mln odtworzeni!

Zdjęcie

Akcja #KiedyBędzieNormalnie  Akcja #KiedyBędzieNormalnie /Interia.pl /INTERIA.PL
Akcja #KiedyBędzieNormalnie Akcja #KiedyBędzieNormalnie
/Interia.pl /INTERIA.PL

Od 27 kwietnia br. w portalu Interia, w różnych serwisach, publikowano krótkie filmy wideo, nagrane przez znane i lubiane osoby z życia publicznego. W nadesłanych materiałach przedstawiciele świata kultury opowiadali o swoim przeżywaniu czasu kwarantanny oraz o tym, jak trwająca pandemia zmieniła nie tylko ich codzienność, ale i plany na przyszłość, tym samym podnosi czytelników Interii na duchu.

W akcję włączyli się m.in. Jan Wieczorkowski, Mateusz Damięcki, Radosław Majdan, Janusz L. Wiśniewski, Łukasz Orbitowski, Emilian Kamiński, Gaba Kulka, Anja Orthodox, Robert Gawliński i wielu innych.

Największą popularnością wśród czytelników Interii cieszyły się nagrania wideo od Misi Furtak (wokalistka), Tomasza Iwana (sportowiec), Andrzeja Piasecznego (piosenkarz) oraz Janusza L. Wiśniewskiego (pisarz). Materiały wideo były publikowane w artykułach na łamach różnych serwisów portalu takich jak Styl, Kobieta, Manway czy Sport. Łącznie wygenerowały ponad 700 tys. odsłon.

- Poruszające jest to, że w akcję #KiedyBędzieNormalnie mającą nieść nadzieję i pocieszenie użytkownikom zaangażowali się artyści, którzy z powodu pandemii znaleźli się w bardzo ciężkiej sytuacji. Zachowali humor, dystans i zdrowy rozsądek pomimo odwołanych koncertów, spektakli, premier płyt i książek, które przecież w znakomitej części są źródłem ich utrzymania - mówi Agnieszka Łopatowska, dyrektor Sektora Lifestyle w Grupie Interia. - Dziękujemy im za empatię oraz wszystkie cenne i mądre słowa, którymi podzielili się z nami w ramach tej akcji. Wierzę, że użytkownicy oddadzą tę pozytywną energię twórcom na żywo tak szybko, jak tylko będzie można - dodaje.

Wszystkie materiały, publikowane w ramach akcji #KiedyBędzieNormalnie były promowane na stronie głównej portalu oraz w kanałach social media należących do Grupy.