Informacje prasowe

Interia nr 1 w kategorii „Motoryzacja” wśród portali horyzontalnych

Interia wzmacnia swoją pozycję w kolejnych segmentach tematycznych. Jej serwis motoryzacyjny jest najchętniej odwiedzany wśród portali horyzontalnych, a serwis sportowy pierwszy raz w historii znalazł się na podium w swojej kategorii. Interia Zielona to z kolei od trzech miesięcy najpopularniejsze miejsce w sieci poświęcone ekologii.

- Zgodnie z hasłem "Twoje wszystko" Interia tworzy najlepsze treści o różnorodnej tematyce, które coraz chętniej są czytane przez użytkowników. Dynamiczny rozwój naszych serwisów m.in. Motoryzacji, Sportu i Zielonej przybliża nas do objęcia pozycji lidera w polskim Internecie - mówi Piotr Witwicki, Redaktor Naczelny w Grupie Interia.

Według badania Mediapanel (lipiec 2022) Interia osiągnęła najlepszy wynik (4,83 mln RU) spośród porali horyzontalnych w kategorii "Motoryzacja". Jej serwis wyprzedził m.in. autokult.pl  - 4,77 mln RU (WP); auto-swiat.pl - 4,60 mln RU (RASP) i moto.pl - 4,35 mln RU (Agora). Interia Motoryzacja w ciągu roku (lipiec 2021 -lipiec 2022) zwiększyła swój zasięg o 130 % i wskaźnik ATS o 470 %.

Interia Sport w lipcu z kolei przekroczyła barierę 6 mln RU i pierwszy raz w historii awansowała na podium w swojej kategorii, wyprzedzając m.in. serwis Sport.pl (Agora). Rekordowy wynik odnotowała także Interia Zielona. Odwiedziło ją 1,60 mln realnych użytkowników.

***

Według Mediapanelu w lipcu 2022 roku strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ponad 20 mln realnych użytkowników i 1,9 mld odsłon.

Zdjęcie

Interia Motoryzacja /Interia.pl /INTERIA.PL
Interia Motoryzacja
/Interia.pl /INTERIA.PL