Informacje prasowe

Interia wspiera walkę z koronawirusem

Środa, 22 kwietnia (12:38)

Interia uruchomiła specjalny serwis, którego zadaniem jest łączenie darczyńców z osobami, które potrzebują pomocy. Serwis powstał w ramach akcji #POMAGAMINTERIA.

Zdjęcie

Serwis specjalny Pomagam.Interia.pl /Interia.pl /INTERIA.PL
Serwis specjalny Pomagam.Interia.pl
/Interia.pl /INTERIA.PL

Celem inicjatywy jest wsparcie różnych środowisk - zarówno medycznych, które walczą na pierwszej linii frontu wojny z epidemią, a więc - szpitali, przychodni, laboratoriów etc., ale nie tylko. Serwis ma łączyć potrzebujących pomocy z tymi, którzy mogą jej udzielić - bez względu na charakter potrzeb.

- Wiemy, jak trudno ten czas przetrwać małym fundacjom, firmom i instytucjom. Nie zapominamy też o ludziach, którzy potrzebowali ciągłej opieki jeszcze przed pandemią - mówi Agnieszka Łopatowska, Dyrektor Sektora Lifestyle Grupy Interia.pl. - Chcemy wspierać wszelkie inicjatywy oddolne, pomoc sąsiedzką i koleżeńską. Wierzymy, że uda się dodać mocy każdemu odruchowi serca- dodaje Łopatowska.

W ramach akcji uruchomiono serwis Pomagam.Interia.pl, w którym będą publikowane inicjatywy związane z przeciwdziałaniem pandemii koronawirusa oraz jej skutkom. Zgłaszać je można poprzez specjalny formularz kontaktowy. Wystarczy opisać wybraną inicjatywę charytatywną, dołączyć np. zdjęcie i zostawić kontakt do jej organizatorów. O całą resztę zadba zespół Pomagam.Interia.pl. Redakcja zweryfikuje przesłane informacje, przygotuje i opublikuje materiał, wydawcy zadbają o jego dobrą ekspozycję na stronie głównej, a marketing zapewni dodatkowe wsparcie promocyjne. Informacje o akcjach będą pojawiać się w serwisie Pomagam.interia.pl, na stronie głównej portalu, w najpoczytniejszych artykułach Interii oraz w kampanii promocyjnej.

- Nasi użytkownicy już nie raz pokazali, że w trudnych chwilach potrafią się połączyć i skutecznie pomagać innym. Naszym obowiązkiem jako medium jest wykorzystanie zasobów oraz zasięgu, aby taką komunikację pomiędzy potrzebującymi i oferującymi pomoc ułatwić i usprawnić - mówi Karolina Leputa, Senior Brand Manager w Grupie Interia.pl

Według Badania Gemius/PBI w marcu 2020 r. strony i aplikacje całej Grupy Interia.pl zanotowały 19,9 mln RU i 1,8 mld odsłon, a sam portal Interia - 14,2 mln użytkowników i 1,1 mld odsłon.