Informacje prasowe

Miłosz Henzel Zastępcą Kierownika Sport Interia

Sport Interia przygotowuje się do największych imprez w tym roku. Jego kadrę managerską od pierwszego lipca wzmocnił Miłosz Henzel. Zastępca Daniela Bednarka będzie odpowiedzialny za kompleksowy rozwój redakcji oraz dalszy dynamiczny wzrost serwisu, który w ciągu ostatniego roku (maj 2021 – maj 2022) zwiększył zasięg o 60 % oraz wskaźnik ATS o 170 %.

- Miłosz Henzel wniesie do naszego portalu ogromną wiedzę i doświadczenie. Jestem przekonany, że wspólnie stworzymy najlepszą redakcję sportową w Polsce. Stawiamy na wszechstronny rozwój oraz materiały i relacje z największych imprez, obok których nie można przejść obojętnie. Bardzo się cieszę, że mogę powitać Miłosza na pokładzie Interii mówi Daniel Bednarek, Kierownik Serwisu Sport Interia.  

 - Sport Interia w ostatnim czasie niezwykle się rozwinął. Realizuje ambitne projekty, nieustannie wzmacnia swoją doświadczoną redakcję oraz wykorzystuje korzyści i możliwości wynikające z synergii z Grupą Polsat Plus. Wiem, że apetyty są jeszcze większe! Dlatego jestem przekonany, że będę mógł tutaj w pełni wykorzystać swoje doświadczenie mówi Miłosz Henzel, Zastępca Kierownika Serwisu Sport Interia.

Sport Interia nieustannie wzmacnia swój zespół. Redakcję serwisu tworzą czołowi dziennikarze specjalizujący się w różnych dyscyplinach m.in. Michał Białoński, Paweł Czado, Andrzej Klemba, Radosław Nawrot, Bartosz Nosal, Dariusz Ostafiński, Sebastian Staszewski i Dariusz Wołowski. Ich prace koordynuje zgrany zespół doświadczonych wydawców. W serwisie znajdują się także felietony oraz materiały wideo przygotowywane przez gwiazdy stacji Polsat Sport m.in. Jerzego Mielewskiego, Paulinę Chylewską, Paulinę Czarnotę-Bojarską i Dariusza Dziekanowskiego.

Miłosz Henzel z mediami związany jest od 2007 roku. Zaczynał jako redaktor w serwisie Onet Sport. W 2012 roku został wydawcą serwisu sportowego Onetu. Od 2016 roku, jako szef wydawców sportowych Grupy Ringier Axel Springer Polska, odpowiadał za pracę redakcji Onet Sport oraz przegladsportowy.pl. Z Grupą RASP związany był do 2020 roku. W ostatnim czasie pracował w Grupie Medicover jako dyrektor ds. digital marketingu.

***

Według Mediapanelu w maju br. roku Sport Interia odwiedziło 5,6 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 50,4 mln odsłon. Strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały prawie 21 mln realnych użytkowników i 2,1 mld odsłon.

Zdjęcie

Miłosz Henzel /Interia.pl /INTERIA.PL
Miłosz Henzel
/Interia.pl /INTERIA.PL