Informacje prasowe

Serwis Deccoria z nowymi funkcjonalnościami

Poniedziałek, 9 lipca (13:51)

Należący do Interii serwis wnętrzarski Deccoria.pl przeszedł metamorfozę – odświeżonej szacie graficznej towarzyszą nowe, przyjazne użytkownikowi funkcjonalności, w tym możliwość personalizacji profili i zakładania kont firmowych.

Zdjęcie

/INTERIA.PL
/INTERIA.PL

Deccoria odwiedzana jest przez miłośników pięknych wnętrz i ogrodów oraz tych, którzy są właśnie na etapie urządzania swoich czterech kątów. Interia uruchomiła właśnie nową wersję serwisu, inspirowaną uwagami i propozycjami użytkowników.

Zmiany wprowadzone w serwisie to m.in.

- Personalizacja profili - m.in. możliwość dodawania zdjęć w tle profilu i dużych awatarów, opisów z hashtagami, a także linków do mediów społecznościowych i blogów.

- Możliwość tworzenia kont firmowych - to ukłon w stronę branży wnętrzarskiej. Producenci i dystrybutorzy towarów, które mogą zainteresować użytkowników serwisu zyskali możliwość bezpośredniego kontaktu ze swoimi potencjalnymi klientami.

- Dwa tryby przeglądania zdjęć: klasyczny (nawiązujący do poprzedniej wersji serwisu) oraz pokaz slajdów (umożliwiający szybkie przeglądanie zdjęć w dużych rozmiarach).

- Wykrywanie kolorów na zdjęciach — pod każdym zdjęciem w serwisie użytkownik znajdzie paletę barw, wygenerowaną na podstawie dodanego zdjęcia. Pojawiła się również możliwość zawężania wyników wyszukiwania po kolorach na zdjęciu.

- Inspiracje - foldery, w których można zapisywać ulubione zdjęcia, bez konieczności pobierania ich na dysk komputera.

- Polubienia (dla zdjęć, które szczególnie przypadną użytkownikowi do gustu) i pinezki (wyróżnianie godnych wyeksponowania szczegółów na własnych zdjęciach).

Inne nowości to m.in. tryb responsywny, rejestracja z Facebooka, możliwość zamieszczania w serwisie filmów z serwisu YouTube i poszerzenie możliwości edytowania zdjęć.

- W pięknym wnętrzu lepiej się pracuje i odpoczywa, każdy to wie. Ale nie każdy wie, jak znaleźć optymalne rozwiązanie dla swojej kuchni, gabinetu czy sypialni. Po to właśnie powstała Deccoria, która inspiruje i sprawia, że najlepsze praktyki znajdują naśladowców, a fachowcy udzielają cennych rad mniej doświadczonym użytkownikom. Obecna ewolucja serwisu to dowód na to, że my również słuchamy dobrych rad i wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom społeczności Deccoria.pl. Dzięki wprowadzonym zmianom serwis jest bardziej estetyczny i funkcjonalny - mówi Andrzej Potocki, dyrektor pionu serwisów tematycznych i społeczności w Interii. 

Według Badania Gemius/PBI w maju br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19 mln realnych użytkowników i 1,5 mld odsłon, a sam portal Interia - 13,7 mln użytkowników i 929,8 mln odsłon.