Informacje prasowe

Smaker.pl podsumowuje kampanię na dziesięciolecie

Czwartek, 11 października (12:47)

Największy serwis kulinarny w polskim internecie zakończył trwającą 10 miesięcy kampanię, uruchomioną z okazji swoich 10 urodzin. W wyniku prowadzonych działań wzrosła liczba dodawanych przepisów, a także ogólna aktywność użytkowników Smakera.

Zdjęcie

/INTERIA.PL
/INTERIA.PL

W ramach kampanii reklamowej, która obejmowała telewizję radio, prasę i online, uruchomiono także konkurs dla użytkowników serwisu. W ramach zabawy przez 10 miesięcy można było co miesiąc wygrać zestawy akcesoriów kuchennych, a także nagrodę pieniężną w wysokości 1000 zł.

Do konkursu zgłoszono około 10 tys. nowododanych przepisów kulinarnych. Miesięczna średnia w okresie trwania konkursu była o 50% wyższa niż średnia dla tego samego okresu rok wcześniej. Konkurs spowodował również napływ aktywnych użytkowników - osób, które znacznie częściej dodają nowe przepisy. Zabawa widocznie zmobilizowała również dotąd mniej zaangażowanych userów i przyczyniła się do znaczącego wzrostu ich aktywności w serwisie. Poprawiła się także jakość wypowiedzi w komentarzach - przybywa merytorycznych i kulturalnych dyskusji.

- Jubileuszowy rok działalności oceniamy bardzo pozytywnie. Dzięki kampanii i konkursowi udało nam się pozyskać nowych i zaktywizować dotychczasowych użytkowników, którzy generują w Smakerze wartościowy kontent. A ten jak wiadomo jest królem i pozwala Smakerowi utrzymywać pozycję lidera wśród polskich serwisów kulinarnych - komentuje Andrzej Potocki, Dyrektor Pionu Serwisów Tematycznych w Grupie Interia.pl.

Należący do Interii Smaker.pl jest serwisem, który towarzyszy w kuchni milionom Polaków. To przepisy, porady, książki kucharskie, materiały wideo, ale przede wszystkim platforma komunikacyjna łącząca wszystkich, których pasją jest gotowanie. Smaker.pl to również popularne aplikacje (Android oraz iOS): Smaker oraz Smaker - Ciasta i Desery.

Według Badania Gemius/PBI we wrześniu br. serwis kulinarny Smaker.pl zanotował 3,64 mln realnych użytkowników i 24,22 mln odsłon.