Informacje prasowe

Sport Interia z najlepszym wynikiem w historii po ZIO w Pekinie

5,8 mln kibiców (RU) wybrało w lutym Sport Interia. Serwis zawdzięcza rekordowy wynik m.in. skutecznym działaniom podczas zimowych igrzysk olimpijskich w Pekinie. Interia przez 17 dni 24 godziny na dobę relacjonowała na stronie głównej najważniejsze wydarzenia z imprezy. Uruchomiła także wspólnie z Polsat News i Polsat Sport program na żywo #StudioPekin.

Według badań Mediapanelu serwis sportowy Interii w lutym 2022 roku odwiedziło o 566 tys. więcej realnych użytkowników (11 %) niż w styczniu 2022 roku, kiedy został odnotowany poprzedni rekord.

- Bardzo dziękujemy polskim kibicom za zaufanie, którym nas obdarzają, coraz częściej wybierając Sport Interia jako niezawodne źródło aktualnych informacji o najważniejszych wydarzeniach. Dość powiedzieć, że raport specjalny "Pekin 2022" z najświeższymi i najciekawszymi informacjami o imprezie odwiedziło 5 mln kibiców (UU), którzy wygenerowali 24 mln odsłon. Ponadto w czasie zimowych igrzysk olimpijskich wyemitowaliśmy 17 odcinków programu #StudioPekin. Łącznie odnotowały one prawie 6 mln odtworzeń. Rozmawialiśmy z korespondentami z Pekinu oraz ekspertami m.in. Katarzyną Bachledą-Curuś, Weroniką Nowakowską, Janem Ziobro, Adamem Małyszem i Kamilem Stochem - mówi Daniel Bednarek, Kierownik Sport Interia w Grupie Interia.

Dziennikarze Sport Interia pojawiali się w czasie igrzysk w roli ekspertów w programach #StudioPekin w Polsat News i Polsat Sport. Widzowie mogli wysłuchać analiz i komentarzy m.in. Michała Białońskiego, Dariusza Wołowskiego i Radosława Nawrota.

***

Według Mediapanelu w lutym 2022 roku strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały 21,13 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 2 mld odsłon. 

Zdjęcie

/Interia.pl /INTERIA.PL
/Interia.pl /INTERIA.PL