Informacje prasowe

Startuje kampania Interii „Żyjemy sportem”

Różnorodność, bogactwo i unikalność treści - te atuty Interii Sport podkreśla kampania pod hasłem „Żyjemy sportem”. Osią komunikacji są ekskluzywne materiały, które serwis zapewnia kibicom m.in. skróty wideo wszystkich meczów Ligi Mistrzów, hiszpańskiej La Liga, program na żywo „Studio Ekstraklasa” oraz relacje z największych imprez na świecie.

Nowe hasło "Żyjemy sportem" oddaje pasję, ekscytację i atmosferę pełnego zaangażowania z jakim redakcja Interii Sport relacjonuje najważniejsze wydarzenia w Polsce i na świecie. Dziennikarze serwisu dobrze rozumieją potrzeby kibiców, bo sami są kibicami. Wspólnie z nimi przeżywają sukcesy i niepowodzenia "Biało-Czerwonych", ulubionych sportowców i drużyn.

Interia Sport zapewnia swoim użytkownikom materiały wideo z najbardziej emocjonujących wydarzeń. Serwis posiada na wyłączność prawa do wykorzystania w Internecie materiałów m.in. z piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA. Współpraca z Eleven Sports zapewniła Interii Sport także dostęp do skrótów hiszpańskiej La Liga, gdzie zdobywa bramki Robert Lewandowski, francuskiej Ligue 1 oraz włoskiej Serie A z udziałem m.in. Arkadiusza Milika, Wojciecha Szczęsnego czy Krzysztofa Piątka. W każdy poniedziałek po zakończeniu kolejki PKO Bank Ekstraklasy transmitowany jest na żywo program "Studio Ekstraklasa".

Serwis Interii jest rozwijany od strony technologicznej i UX. Ulepszono w nim mechanizm relacji na żywo, wprowadzono nowy wygląd tabel wynikowych i terminarzy oraz wdrożono nowoczesne rozwiązania graficzne.

W ubiegłym miesiącu serwis odwiedziło 6,4 mln realnych użytkowników. Jest to najlepszy wynik w historii sportowej Interii. Według badania Mediapanelu serwis w ciągu ostatniego roku (sierpień 2021 - sierpień 2022) zwiększył swój zasięg o 40 % (1,8 mln RU). Jego treści coraz bardziej angażują kibiców. W analizowanym okresie wskaźnik ATS serwisu zwiększył się trzykrotnie.

Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz w Internecie. 

Za pomysł kreatywny kampanii Interii Sport oraz jej realizację odpowiada agencja Freundschaft we współpracy z działami marketingu Interii i Telewizji Polsat oraz domem produkcyjnym TFP. Postprodukcję obrazu wykonało studio Televisor, a udźwiękowienie - Ztudio&Burza. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun.

***

Według Mediapanelu w sierpniu 2022 roku serwis Interia Sport odwiedziło 6,4  mln realnych użytkowników. Strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ponad 20,2 mln realnych użytkowników i prawie 2 mld odsłon.

Zdjęcie

Żyjemy sportem /Interia.pl /INTERIA.PL
Żyjemy sportem
/Interia.pl /INTERIA.PL