Informacje prasowe

Wystartowała sieć kobieca Interii – AdSTYLE Network

​Z dniem 22 września br. oficjalnie rozpoczęła działalność nowa sieć kobieca Grupy Interia - AdSTYLE Network. Do zespołu Doroty Kapturowskiej dołączyły Anna Rusinowicz i Katarzyna Rytelewska, obie posiadają szerokie doświadczenie w sprzedaży reklam w segmencie kobiecym. Sieć przygotowała rozbudowaną ofertę dla reklamodawców zainteresowanych dodarciem do bardzo atrakcyjnej grupy konsumentów, poszukujących produktów w kategorii premium. Wraz ze startem sieci ruszy kampania promocyjna w mediach marketingowych.
sieć kobieca

​Z dniem 22 września br. oficjalnie rozpoczęła działalność nowa sieć kobieca Grupy Interia - AdSTYLE Network. Do zespołu Doroty Kapturowskiej dołączyły Anna Rusinowicz i Katarzyna Rytelewska, obie posiadają szerokie doświadczenie w sprzedaży reklam w segmencie kobiecym. Sieć przygotowała rozbudowaną ofertę dla reklamodawców zainteresowanych dodarciem do bardzo atrakcyjnej grupy konsumentów, poszukujących produktów w kategorii premium. Wraz ze startem sieci ruszy kampania promocyjna w mediach marketingowych.

Sieć AdSTYLE Network to skuteczne kampanie reklamowe skierowane do kobiet niezależnych, ciekawych świata. Kobiet otwartych na nowości, poszukujących pogłębionych informacji na temat urody, mody i szeroko pojętego stylu życia. Reklama zamieszczona w serwisach sieci znajduje się w otoczeniu wysokiej jakości treści. Są to zarówno materiały tworzone przez redakcje serwisów: STYL.pl i GRAZIA.pl, MamDziecko.pl, Kobieta.Interia.pl, Tipy.pl, Maxmodels.pl, Smaker.pl, Durszlak.pl czy Deccoria.pl,  jak i artykuły zaczerpnięte z czasopism Wydawnictwa Bauer, m.in. luksusowych miesięczników "Twój Styl“ czy "PANI“. 

Kampania reklamowa sieci kobiecej AdSTYLE Network będzie obejmować takie media jak: WirtualneMedia.pl, Press, Presserwis, Bankier.pl oraz kampanię autopromocyjną w Grupie Interia. Informacje i ofertę sieci można znaleźć na stronie www.adstyle.pl.

Zespół AdSTYLE Network:

Dorota Kapturowska - posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z reklamodawcami z sektora premium. Poprzednio kierowała działem reklamy pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer ("Twój Styl", "Pani", "Grazia" i "SHOW"). Wcześniej związana była z wydawnictwem Edipresse Polska. Jest absolwentką kierunku marketing i zarządzanie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Anna Rusinowicz  - wcześniej związana z Ringier Axel Springer,  gdzie na stanowisku sales & produkt manager odpowiadała za planowanie i realizację niestandardowych akcji promocyjnych. Anna Rusinowicz posiada również szerokie doświadczenie zdobyte w sieci reklamowej IDM net.

Katarzyna Rytelewska -  poprzednio pracowała w wydawnictwie Edipresse Polska, gdzie w biurze reklamy była odpowiedzialna za pisma i serwisy parentingowe. W Media Service Zawada, kierowała zespołem sprzedaży. Pracowała również w Media - Press Sp. z o.o., gdzie przez trzy lata budowała pozycję lidera czasopisma medycznego w dziedzinie pediatrii.