Informacje prasowe

Zmiany w Pionie Produktu Reklamowego Grupy Interia.pl

Czwartek, 4 października (09:57)

Grupa Interia dokonała zmian w organizacji pracy Pionu Produktu Reklamowego. Nowa struktura obowiązuje od września tego roku. Celem reorganizacji jest ciągłe podnoszenie jakości obsługi klientów Grupy, również od strony technicznej, a także dalsze rozwijanie oferty reklamowej portalu.

Zdjęcie

/INTERIA.PL
/INTERIA.PL

We wrześniu w Pionie Produktu Reklamowego utworzono trzy nowe zespoły: Zespół Emisji Reklam, Zespół Projektowy oraz Zespół Rezerwacji i Analiz. Ich pracę nadzorował będzie Maciej Morek, zastępca Dyrektora Pionu Reklamowego, który zadba o rozwój kompetencji pracowników oraz poprowadzi strategiczne projekty reklamowe.

- Zmiany w strukturze dotyczą głównie krakowskiej części zespołu i są obliczone na jeszcze lepsze dopasowanie oferty i obsługi reklamowej do oczekiwań naszych partnerów. Reorganizacja pozwoli nam elastyczniej reagować na potrzeby naszych klientów, a także umożliwi tworzenie nowych produktów reklamowych, zwiększając tym samym naszą konkurencyjność - komentuje Mateusz Drzewosowski, Dyrektor Pionu Produktu Reklamowego w Grupie Interia. - Efekty zmian wprowadzanych w strukturze pionu zdążyli już dostrzec i pozytywnie ocenić także nasi klienci - dodaje. 

Skład osobowy nowo utworzonych zespołów:

Zespół Emisji Reklam - kierownik: Karolina Pisarczyk-Sarka, z-ca kierownika: Magdalena Matoga
Zespół Projektowy Produktu Reklamowego - kierownik: Paulina Guzek
Zespół Rezerwacji i Analiz Produktu Reklamowego - kierownik: Jacek Roziecki

Według Badania Gemius/PBI w sierpniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon, a sam portal Interia - 13,8 mln użytkowników i 758 mln odsłon.