Product Manager / Specjalista ds. Marketingu

KRAKÓW

Grupa Interia.pl poszukuje Product Managera z doświadczeniem marketingowym i orientacją sprzedażową do segmentu płatnych usług dla firm. Dołącz do najszybciej rosnącego portalu w Polsce i rozwijaj nasze usługi narzędziowe skierowane na rynek MŚP i SOHO (small office, home office). Od ponad roku jesteśmy częścią Grupy Polsat Plus i realizujemy strategię lidera rynku telekomunikacyjnego, ściśle współpracując z takimi markami jak Plus, Netia, IPLA.tv, Esoleo oraz Telewizja Polsat. Jeśli chcesz wykorzystać swoje doświadczenie marketingowe, budować nowe kompetencje analityczne, techniczne i produktowe, poznać dużą grupę internetową od kuchni i być częścią jednego z największych pivotów w jej historii - wyślij swoje CV jak najszybciej, czas rekrutacji jest ograniczony. Poznaj szczegóły i aplikuj, zapraszamy!

Do zadań na stanowisku należeć będzie:

  • rozwój usług płatnych Interia.pl z segmentu B2B  (poczta email dla firm, hosting, nowe usługi)
  • inicjowanie i zarządzanie procesami marketingowymi, w tym autopromocja z wykorzystaniem wewnętrznych zasobów reklamowych firmy
  • definiowanie i opisywanie wymagań, realizacja backlogu z dedykowanym zespołem IT
  • realizacja bieżących zadań biznesowych, współpraca z BOK i innymi działami
  • współtworzenie materiałów promocyjnych i sprzedażowych na temat produktów
  • rozwój stron landing page i podnoszenie konwersji na ścieżce zakupu usługi
  • zarządzanie procesem on-boardingu, szkolenia i nadzór nad wsparciem klientów

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie na stanowisku produktowym lub marketingowym w branży usług internetowych, preferowane serwisy lub aplikacje B2B i doświadczenie w zarządzaniu rozwijającą się usługą (procesy wprowadzania produktu na rynek) - warunek konieczny
  • doświadczenie w pracy na wynik, mierzeniu i osiąganiu KPI adekwatnych do celów strategicznych firmy i specyfiki usługi cyfrowej (zasięg, monetyzacja, zaangażowanie)
  • duża kreatywność i łatwość w proponowaniu działań promocyjnych, motywów graficznych, tytułów kampanii, sloganów reklamowych oraz skutecznych call to action
  • znajomość narzędzi służących do analizy ruchu, obróbki i prezentacji danych np.: Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Excel, Gemius Prism, Tableu, Power BI itp.
  • terminowość, proaktywna postawa, doskonała komunikatywność


W zamian oferujemy:

  • pracę w jednej z największych w Polsce firm działających wyłącznie w Internecie z ponad 20 mln zasięgiem użytkowników i setkami różnych serwisów oraz usług
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dużą swobodę w doborze metod osiągania celów oraz elastyczny czas pracy
  • wszelkie niezbędne narzędzia i oprogramowanie, nowoczesne środowisko pracy
  • pakiet benefitów (m.in. multisport, prywatną opiekę zdrowotną, kurs językowy, ubezpieczenie grupowe) i oczywiście - jak tylko pandemia pozwoli - częste imprezy integracyjne oraz okazje do uczestnictwa w konferencjach i szkoleniach
  • niekorporacyjną, swobodną i kreatywną atmosferę - start up’owy klimat w połączeniu z możliwościami i stabilnością dużej firmy 


Dowiedz się więcej o pracy w Interii - odwiedź nasz fanpage Interiapogodzinach :)

Administratorem danych osobowych jest Grupa Interia.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie (31-946), przy ul. Osiedle Teatralne 9a, więcej na „prywatnosc.interia.pl” (dalej: „administrator”).

Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 222 § 1 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu: realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: 221 § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „Rozporządzenie”) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Inne dane podane przez Pana/Panią w ramach dokumentów rekrutacyjnych będą przetwarzane przez administratora na podstawie dobrowolnej zgody. Ich przesłanie do administratora na potrzeby prowadzonej rekrutacji uznaje się za wyrażenie zgody.

A jeżeli wyrazi Pani/Pan na to dobrowolną zgodę poprzez przesłanie nam życiorysu ze zdjęciem Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie wizerunku (podstawa prawna: 222 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia);

Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę w zakresie wskazanym powyżej, przysługiwać będzie Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można cofnąć korzystając z formularza cofnięcia zgody w ramach zakładki prywatnosc.interia.pl Podanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (art. 22 1 § 1 kodeksu pracy) jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych i wyrażenie zgody na przetwarzanie wizerunku jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji (nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia).

Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres 1 roku. W razie cofnięcia zgody na przesłane inne dane lub na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte. Przewidywane kategorie odbiorców danych:, pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych albo Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych). Informuję, iż Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany na etapie zawierania umowy w celu weryfikacji prawidłowości podanych danych, niemniej jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.