Mobiem Polska

Mobiem Polska należy do Grupy INTERIA.PL. Jest jedną z czołowych agencji mobile marketingu w Polsce, postrzeganą na rynku jako lider innowacyjności. Działa od 2011 roku i od samego początku dynamicznie poszerza portfolio swoich usług.

Od stycznia 2019 spółka jest zarządzana przez Norberta Kowalskiego, twórcę wielu przedsięwzięć biznesowych na przestrzeni ostatnich 20 lat. Zespół tworzą także wysokiej klasy eksperci oraz pionierzy lokalnego rynku mobile. Specjaliści Mobiem Polska oferują swoim klientom optymalne rozwiązania mobilne i produkty dostosowane do ich potrzeb oraz dynamicznie zmieniającego się otoczenia.

Agencja tworzy strategie mobilne. Przygotowuje koncepcje obecności swoich klientów w najbardziej osobistym kanale komunikacji, jakim jest mobile. Ma zaplecze techniczne do badań statystycznych w zakresie korzystania z aplikacji przez użytkowników. Dysponuje wieloma możliwościami dotarcia do różnych, nawet bardzo wąskich grup docelowych.

Ważnym elementem oferowanych rozwiązań marketingowych jest geolokalizacja. Usługi lokalizacji pozwalają na dotarcie szczególnie do młodych użytkowników urządzeń mobilnych, zainteresowanych nowymi technologiami. Gdy znajdują się oni w określonej strefie, np. w galerii handlowej, wówczas otrzymują spersonalizowane powiadomienia.

Eksperci Mobiem Polska zawsze dbają o kreatywne podejście do komunikatów mobilnych. Wymyślają m.in. interaktywne kreacje. Odpowiadają również na niestandardowe potrzeby, m.in. dotyczące targetowowania i grup dotarcia.

Firma specjalizuje się w sprzedaży mobilnych powierzchni reklamowych. Jest właścicielem Sieci Premium Reklamy Mobilnej - Mobisky (www.mobisky.pl), z ekosystemem aplikacji docierających do całego spektrum użytkowników smartfonów.

Wyróżnikiem firmy na rynku jest ponad 100 własnych aplikacji na system iOS oraz Android, wśród których znajdują się tak popularne programy, jak Transportoid, Dieta.pl, My pregnancy - Moja ciąża, Fit Man, Fit Woman i Speedometer PRO. Docierają one do bardzo szerokiego grona użytkowników.

W ramach wewnętrznej struktury agencja współpracuje również z Grupą INTERIA.pl oraz RMF. Dzięki temu ma w ofercie powierzchnie mobilne należące do międzynarodowego holdingu mediowego Bauer Media Group.

Zespół prowadzi też sprzedaż reklam bezpośrednich. W ramach tego korzysta ze współpracy z regionalnymi przedstawicielami Grupy INTERIA.PL. W tym zakresie agencja obsługuje m.in. mniejsze podmioty.

Specjaliści stale poszukują innowacyjnych rozwiązań dotarcia z przekazem reklamowym do różnych grup klientów, m.in. poprzez umieszczanie reklam natywnych w grach mobilnych.